Ledig stilling

Engageret lærer søges til Stedet, et Behandlings- og specialundervisningstilbud.

Vi søger en lærer, som brænder for relations arbejdet!

Vi søger en ny kollega, du skal være uddannet lærer gerne med overbygning i den terapeutiske retning. Det vil være et plus, hvis du har erfaring med arbejdet indenfor Behandlings- og specialundervisningstilbud, dog ikke et must. Vi har brug for flere hænder, da vi har stor efterspørgsel på vores pladser.

Du skal have lyst og mod på at yde en ekstra indsats for børn med særlige behov og deres familier. Stilling er til opstart hurtigst muligt, Stillingen er en fuldtidsstilling.

Om os:

Vi er et lille privat Behandlings- og specialundervisningstilbud, hvor undervisning og behandling går hånd i hånd. Skolen er beliggende på et nedlagt landbrug i Lille Karleby, tæt ved skov, marker og vand.

Det nære og hjemlige miljø er med til at skabe en rolig og tryg atmosfære for elever og voksne, som danner rammerne for en god skoledag. I vores arbejde med eleverne tager vi altid udgangspunkt i relationen, da den skal bære for at vi kan rykke eleverne.

Vi tager på lejrskole en gang om året, som er et vigtigt led i vores relations-arbejde. Vi vægter en tryg og ærlig relation i personalegruppen meget højt, og vi har supervision hver 6. uge til at understøtte det gode arbejdsmiljø.

Du kan tilbyde:

• En læreruddannelse

• Stærke relationskompetencer

• At tænke anderledes

• At være ambitiøs, engageret og fagligt velfunderet

• At gå en ekstra meter for, at få vores hverdag til at fungere

• At være omstillingsparat, da dagen ikke altid forløber som planlagt

Vi kan tilbyde:

• Engagerede og kvalificerede kollegaer

• Et arbejdsmiljø med plads til humor og socialt samvær

• En arbejdsplads med mulighed for indflydelse, da vi er en lille og nyere opstartet skole (1. april 2021)

• Normering som giver tid til at møde det enkelte barns behov

• Ligeværdigt samarbejde mellem faggrupper, som arbejder tæt sammen omkring elevernes udvikling og undervisning

På Stedet henter og bringer vi selv eleverne, og sikre os derved, at deres skoledag starter og slutter på en god måde. Alle ansatte deltager i kørselsordningen i turnus skift.

Løn efter kvalifikationer. Ansøgning sendes til Info@stedet-skole.dk, emnefelt: ansøgning

Sidste frist for ansøgning er d. 26. februar kl. 12.00. Vi afholder ansættelsessamtaler d. 27. og 28. februar i dagtimerne.

Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe til skoleleder Maria Thomsen på tlf.: 31515123

Ledig lærerstilling: Tekst